37 haftalık oldum 31 hafta da iken bebeğimin suyu normalin altın da ve bir kaç hafta gerilik gözüküyor dedi doktorum o yüzden haftalik kontrole gidiyorum 1 normal doğumum var bebeğimi kontrol ederken plasenta ön duvarda diyordu geçen bir video denk gelmişti plasentanin ön duvarda olması normal doğumu engeller diyordu pazartesi günü bu durumu doktoruma diyeceğim ama daha iki gün var bilen varmı normal doğum istiyorum