Hamileliğimin 10. Haftasında bacağıma pıhtı atmıştı ve ciğerde de belirtisi gözüktüğü için yoğun bakımda yatmam gerekti. Yoğun bakımdan sonra Hibor kan sulandırıcı kullanmaya başladım 24 saatte 1. Şu an hamileliğimin 26+1 haftasındayım ve rahim bölgemin üst kısmında küçük mor bir şişlik var yaklaşık bir-bir buçuk haftadır. Bugün yürürken ağrıdı gibi ve bastırınca da ağrı oluyor. Rahim bölgedeki damarlar da mor gibi. Bu normal mi?