Hamile kalmadan önce günde 2 paket içiyordum
Ben iki gebeliğimde de vicdan azabı sayesinde bıraktım. Hiç tiksinme yaşamadım midem de bulanmadı ama madem anne olacağım o zaman zararlı olanı da yapmamalıyım dedim. Yan etkileri kanıtlanmış olan bir şeyi ama ben stres oluyorum, içmeden duramıyorum diye bencillikle devam ettiremem dedim ve bıraktım ki eşim emzik gibi hiç elinden düşürmez ona rağmen içmedim. Sadece bir gün akşam yemeğinden sonra ağlamıştım nasıl duracağım diye, yemekten sonra içmek alışkanlık olduğu için. Çok şükür doğum yaptım 2.5 ay oldu sigara içmek aklıma dahi gelmiyor , bebeğim solunum sıkıntısı ile kuvozde kaldı eğer içseydim benim yüzünden mi diye diye kendimi affetmezdim.
Bu şüphe , korku ile yaşayacağınıza bırakırım deyip cesaretlendirin kendinizi 😊