685112 canım büyük ihtimalle fıtık. Bendede ogkuma hamileyken basladi yolda aniden kaldığım oluyodu . Bel fıtığı çıktı. Şimdi ikinciye hamileyim. Haliyle bunda karnım daha çabuk buyudu ve evde ilgi bekleyen bir bebe olunca herşey daha zor olmaya başladı. Şuan kaç haftalıksin bilmiyorum ama bazı hareketler var yapınca gün boyu iyi hissettiriyor. Mutlaka aradtir Dr sor. Bende yavaştan platese baslicam yoksa daha 3 ay var doğuma ve şimdiden beni zorlamaya başladı