Ssinem24 bizim minyondu bebeğimiz doğum haftasına yakın hastane değiştirince doktor bu teşhisi koydu bizi araştırma Hastanesi’ne yönlendirdi.Gitmedim stresede girmedim sağlıkla dogdu. Ama takipli olduğum en başından beri doktorumuz bı sorun olmadığını söylüyordu . Eşim minyon çünkü. Anne karnında müdahalede edilemiyor strese sokmayın kendinizi. 1 hafta sıkıntı değil. Doğdu boyu normaldi .şuan 5 yaşında 110 cm