richgirl10 marka öneremeyeceğim çünkü gözü kapalı biberonu eksik listesine yazmak bana mantıklı gelmiyor. Tabi çalışıp süt sağıp evde bırakmayacaksanız, o zaman işler değişiyor. Ama bebeğinizi siz büyütecekseniz emzirmek varken ten tene temas varken biberon düşünmek mantıklı gelmiyor. He baktınız doğdu sütünüz yok emmiyor ya da çenesi güçsüz her neyse o zaman çay kaşığı veya şırınga ile veriliyor. İnşallah ihtiyaç duymadan emzirebilirsiniz bebeğinizi. Siz ve tüm anneler 💕