Sssbbbs merhaba tsh değeriniz yüksek bu değerin yüksek olması diğer hormonları da etkiliyor bu nedenle östrojen ve prolaktin seviyenizde artmış. Dahiliye ya da endokrinoloji doktoruna gidin. Size başlangıçta düşük doz tiroid ilacı başlanır bir iki ay içinde de zaten tsh değeri düşünce diğer hormonlarda düzgün çalışıp düşecek. Her ay kan verilip doz ayarlaması yapılıyor. Bazı doktorlar bunu 3 ayda 1 istiyor. Bu ilaç gebeliğe engel değil değer düştüğünde gebe kalma ihtimaliniz artıyor zaten kalmadan önce 2.5 altında olması isteniyor. Kaldığınızda da tsh miktarı hızla artacağı için doktorlar sizden her ay kan isteyip ilacınızda doz ayarlaması yapar. Korkulacak bir durum değil