Merhaba arkadaşlar 2.gebeliğim 6 yaş oğlum var ama onda bile böyle olmadım 4.200kg doğmuştu 38+1 de 2. Hemen çıkar derlerdi bende oldu sanırım ve karnımda gerginlik yırtılma hissi var ve yediklerim sindirilmiyo sanki sizede oluyor mu doktora gitmeme 2 hafta var sizde yaşayan var mı ❣️