Kızlar benim 2 kızım var şöyle ki biz 3. Çocuğuda istiyoruz bi tanede erkek evladım olsun diye çok geçiyo içimden eşiminde aynı şekilde allahtan ilk önce sağlıklı ve hayırlı olmasını istiyoruz lütfen yargılamayın ama insanız ve nankörüz insan bi meyveyi tadınca diğerinide tatmak istiyo ayrım falan kesinlikle değil sorum şu ki tam yumurtlama günü yada sonrası ilişki olursa erkek olma olasığı daha yüksek miş doğru mu bu neler gördüm okudum burda gerçekten yargılamayın bebeği olmayan var sen cinsiyet düşünüyosun diye sadece merak erkek meraklısıda değilim evlenmeden önce böle ilk çocuğum kız olsun diye dua ederdim hep kızları çok seviyorum ama dediğim gibi insan iki meyveyide tatmak istiyo uzun oldu kusura bakmayın çekinerek yazdım 🥲🥰