Tugbayldrm51 Selam kızlarrr Merak ettiğim kendimde emin olamadığım bir konu var yeni doğandan itibaren hangisini kullandınız ? Islak mendil mi yoksa su ve pamuk mu ? Pamuk kullandıysanız kaç ay devam ettiniz ?
tatlibebegim_ Tugbayldrm51 2 aya kadar pamuk kullandım, bi kereliğine ıslak mendil denemiştim hemen pişik kızarık vs yaptı 8 aylık olduk hala ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum
Bnguuu_102 Tugbayldrm51 ıslak mendilin hiç gereği yok sıkıştırılmış mendiller oluyor bebekler için veya temizleme pamuğu hangisini isterseniz en rahatı en temizi bira zgül suyu ile suyu kraıştırıp ıslatacaksınız mis ben bile peçete kullanmam bu yaşımda kzııma da kullandırtmıyorum bebek pamuğu en iyisi en doğalı peçeteden ıslak menzilden her zaman iyidir
mervemurat16 Tugbayldrm51 ben katı gıdaya kadar pamuk ıslatıp kullandım sonrasında belli başlı ıslak mendilleri deneyerek kullandım bazısı alerji yaptı çünkü kullandığım iki marka var şuan uni baby ve molfix ıslak mendil bazen arada ıslak mendili su ile yıkayıp kullanıyorum ki ilk zamanlar genelde o şekilde kullanıyordum pişiği çoksa yıkayıp kullanıyorum
HiravEmir Tugbayldrm51 Ben ilk çocuğumda Gül suyu ve Pamuk ile temizledim sonra biraz büyüyünce Islak mendile geçtim. İkincisi de olacak bu Ay sonu inşallah yine Gül suyu aldım ve pamuk ile temizleyecm
mlkkk Tugbayldrm51 yenidoğan için kokusuz izotonikli ıslak mendillerden kullandım pamukta aldım ama açıkçası uğraşamadım bez değiştirmede kullanmak pratik gelmedi ama yüzünü boynunu filan silmedi pamuğu tercih ettim