Glshcgla 29. haftama kadar tuzu hiç kesmedim resmen balon olmuştum artık ayaklarım öyle bir şişiyordu ki normal parmaklarım baş parmak kadardı neredeyse sonrasında kortizonlu hap kullanmaya başladım malum kalıcı ve çirkin kilo yapan bir haptır bunlar doktorum tuzu bırak dedi ve ben şu an hiç tuz kullanmıyorum iki ay önce ayağıma olmayan ayakkabı şimdi çok rahat oluyor içiniz rahat olsun geçer bunu bu kadar uzatma nedenim herkes tuzsuz ye dedikçe inadına yedim çok büyük hata ettim yazıyı okuyan hamişler de en kısa zamanda azaltır umuduydu