Dilamser Kizlar ben 2 gebelik geçirdim 6 aydan sonra hep.zeytinyagi sürdüm ve hiç catlamadim 10kg almıştım üstelik şimdi 3 bebeğe hamileyim yağ sürmesem çatlar mi sizce ? bu arada ablalarim hiç bişey surmediler yinede çatlak oluşmamış
Pamuk Dilamser Bence çatlama tamamen insan vücuduna has bir durum.Ben catlak kremlerinin bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.Insanlar ne paralar döküp sürüyorlar sonu hep çatlak.Simdi biri çıkar ben sürdüm çatlamadım der. Ama bilmez ki kendi vücut yapısından dolayı çatlamamis.
couleurcerise Dilamser Çatlak cildin nemsiz kalmasıyla alakalı bir durum nemsiz bırakırsanız çatlar çünkü karın büyüdükçe geriliyor yani sürmezseniz tabii ki çatlayabilir
Kbrgk Pamuk çok doğru en pahalısını da aldım en ucuzunuda günde 3 kez kullandım. 30+2 günlüğüz baştan veri 5 kilo aldım ama karnımın altı ve bacaklarım maalesef çatladı
Pamuk Kbrgk Bu konuyu doktorum da söylemişti burda bir kaç kez söyledim. Yoo ben kullandım catlamadim diye laf saydirdilar. Ama bu bir gerçek.O kremlerin hepsi ticari amaçlı faydasız.
alyawong00 couleurcerise genetikle yada cildin esnekliğiyle de alakalı olabiliyor sabah akşam her zaman nemlendirdiğim halde malesef benimde çatlaklarım oldu