Fundaaaa46 Ayaklarım 2-3 gündür çok şişti ama başka bir yerimde yok ya yani gebelik zehirlenmesi olsa yüzüm vs de ödem olur diye biliyorum bir de başka yan etkileri de olurdu bu yine aklıma takıldı yazmak istedim 39+4 üm
ilaymom Fundaaaa46 doğuma gitmeden 2 gün önce ayaklarım balon gibi oldu sonra gün aldık en sonunda bebeğin gelmeye niyeti yoktu 40ncı haftada doğum yaptım, doğumdan sonra birkaç gün yine şişti cok ama geçti sonra
Fundaaaa46 ilaymom benim de doğuma 2 gün kaldı işte bakalım bilmiyorum hayırlısı yürümemi vs etkilemiyor bişey hissetmiyorum ama hayatımda ilk defa oldu 😂
Fundaaaa46 deniz_95 tansiyonum vs hersey normal sadece ayaklarda ödem var ilk hamileliğim olduğu için herseyi ilk defa tecrübe ediyorum o yüzden de bazen kafama gereksiz takılıyor
deniz_95 Fundaaaa46 ödem olur canım by aylarda. Tansiyonda sorun yoksa zehirlenmeyi düşündürecek bir sebep yok 😌