Babycome123321 2 aylık bebeğim var nasipse ilerde bir kardeşi olsun istiyorum ¾ yıl sonra bu süre içinde spiral taktırmam mantıklı mı birde acıyor mu korkuyorum
Arzu1616 Babycome123321 adetli takılıyor hiç acımıyo korkma sadece kimine yaramıyo bana yaramadı çok kanamam oldu çıkarttıtdım 3 güne
2Princess1Mom Babycome123321 Ben 3 yıl onunla korundum. 2. İsteyince çıkarttırdım. Kısa süreli bir işlem zaten kendinizi kasmazsanız hiç acımıyor sinek ısırığı gibi birşey. İşlem sonuna odaklanırsanız farkına bile varmıyorsunuz . Sağlıkla büyüsün bebişiniz. 🥰🖤
Busehazal2303 Babycome123321 ne taktirirken nede çıkartırken hiç acımıyor canım ben 10 sene onunla korundum şimdi ikinciye hamileyim gayet güvenilir hiç korkma
ilaymom Babycome123321 burda okudum smear testinde acımıyor demişlerdi ama canım yandı. Acı eşiğim çok düşük çünkü o yüzden , size bağlı bünye meselesi
2Princess1Mom Melekk_1 Ben normal bakır olanı taktırdım canım. Sen hangisini tercih edersin bilemem. Tabi herkesin vücudu kabul etmeyebiliyor. Benim öyle bir sıkıntım olmadı 😊
Ars2223 Babycome123321 normal doğum yaptığım halde ben de kokrkuyordum bebeğin 3 aylık daha dün taktırdım bende hiç acısı falan 1 ay sonra kontrolüm var o zamana kadar yine korunmaya devam edeceğim riske atmak istemiyorum 2 hafta ilişki yaşama denildi bana bide çok ağır kaldırma kayabilir dendi
Busra333 Babycome123321 acı eşiğin düşükse bence açıyordur çünkü benim acı eşim çok düşük alttan muayene bile zor oluyorum bana doktor sen spiral takarsan seni anestezi yaparız demişti😞😀
Busehazal2303 esca344 aaa kaydimi ki acaba ,ilk taktirdigimda bende çok tedirgindim 6ayda bir kontrole gittim kayma vs yaşamadım bana yaramişti 2. Bebeği düşünce 10 yıl sonra cikarttirdim ,