hemsireblog1 5 haftalık gebeyim. 5+6 şuan hatta. Karnımın üst tarafında göbek deliğini de kapsayan karın ağrım var. Yaşayan var mı böyle bir şey acaba
Parinas hemsireblog1 şu anda yaşıyorum yerimden kalkmak istemiyorum 5+2yim dün keseyi gördüm. Yerleşme çalışıyorlar büyük ihtimalle. Diğer gebeliklerimde de yaşadım bunu
haticeazakliatalar hemsireblog1 benim öğrendiğim hafta adet olacak gibi kasık ağrım vardı sonra karın ağrısına dönüştü. Kanama yoksa normal dendi hala ara ara ağrıyor karnım
hemsireblog1 Benim ilk gebeliğim olduğu için biraz evham yapıyorum sanırım. Bilmediğim duygular semptomlar. Umarım sorunsuz sıkıntısız görürüz doğumlarını