Arkadaşlar 15+2 iken doktora gittiğimde doktor ultrason da çıkıntı var erkek büyük ihtimal demişti bir hafta sonra tekrar çağırdı 16+2 iken evet erkek dedi ama klitoris yani kız organı da bazen erkek organı gibi gözükebiliyormuş başına böyle birşey gelen oldu mu tecrübe annelerimmm yazabilir mi ?