Gecen sali perinotolojiye gittim kalp atisi arada yavasliyor aritmi var cuma tekrar gel dedi bugun gittim yine kalp atisi arada yavas atiyor hareketleride yavasmis doktor uc hafta sonra yine gel bakalim dedi boyle basina gelipte saglikli doguran oldu mu 21 haftaligiz cok endiseliyim