Love- Kızlar adetimin 3 günü ama çok az geliyo normalde ilk günden dolu dolu gelirdi günde 5 kez değişirdim pedi şimdi 3.gün ama az neden bilen var mı Folik asit kullanıyorum ondan olabilir mi
Rojin__321 Love- canım belki stersten falan az az geliyordur ve ya kafana taktiğin biseyden bende öyle oluyor