kızlar 20+4 üm 2 gündür göbeğim kaşınıyor ya. kaşıyınca kızarıyor. giydiğimden mi acaba dedim ama değil yani 50 tane sey değiştirdim. kuruluktan dedim yağ, nemlendirici falan sürdüm yok. ast ve alt değerlerime yeni bakıldı kolestaz değil. basına gelen var mı nasıl gececek bu