Kızlar adetim 6. gün gecikti test yaptım çıkmadı sonra 10. gün test yaptım silik çizgi çıktı 12. gün çizgi tamamen kırmızı çıktı bugün yani adetimin 13 gün gecikmesinde kan tahlili verdim sonuç 517 çıktı 2 gün sonra tekrar kan vereceğim artma var mı diye sizce değer normal mi? Bebeğim kaç haftalık olabilir?