duyguluanneee La_sumom bende bu sabah sezayen oldum asla böyle bir ağrı yaşayacağım aklıma gelmezdi ilki çok iyidi aslında bu da iyiydi hatta ağrı kesici falan istemedim sonra bir ağrı oldu niye böyle oldu anlamadım
Edanursoylu İlk sezeryan üzerinden 6 yıl geçti normal mi tam hatırlayamadım ama ben ufak birseyde olsa doktora sorardım. İsterseniz bir görünün 🌸