Sonyaazz Metin beyden memnun kalmış mıydınız? Kızımın alerjisi var ilk defa açıkçası sormadan bu kadar detaylı anlatan bir doktora denk geldim. Karşısından alıp uzun uzun konuştu alerji ile ilgili biz de çok çektik 3,5 yaşında. Ben net doktorları seviyorum Sevil hanım da gerçekten net bir hanım. Ayşe Sibel tuğranı biliyor musunuz bilmiyorum onun tarzına benzettim