Yarenn24 Kızlar selam ☺️ Bebislerinize hediyelikler hazırladınız mı?? Sipariş mi verdiniz? Ben kendim hazırlamaya karar verdim hazırlayanlar varsa resim paylaşalım fikir olsun hepimize ☺️📷
Tesen Yarenn24 Ben de kendim hazırlayacağım. Boş kolonya şişesi, mum siparişi verdim. Etiket ve çikolata kaldı hepsi gelince süsleme ve paketleme yaparım.
Yarenn24 Mlikecn çok şeker olmuşlar bende kolanya ve kutulu buble mum düşündüm 💖☺️ doğumdan önce halletmek istiyorum sonra zor olabilir
Edamy Ya bu kolonyaların içine sim koyuyorlar onlar ne acaba bilen var mı yardımcı olsa ben de öyle yapmak istyorum fiyat sordum ama tanesi çok pahalı oluyor belki kendim yaparım bulursam
Kevsssim Edamy yenilebilir sim olabilir dediğiniz şey. Simli içeceklerde falan kullanılıyor hoş duruyor