yeni_anne2 Sahraer34 molfıks pure&soft kulanıcam ilk memnun olan çok var stok yapmaya korkuyorum o yüzden yapmadim inşallah memnun olurum
yeni_anne2 Sahraer34 yılbaşından önce uygundu aliyim stok yapiyimm dedım ama cesaret edemedim maalesef yükselmiş fiyatlar tahmin ettiğim gibi inşallah indirme girer tekrar
mcansu Sahraer34 stok yapma derim doğumdan önce çünkü 50 bebeğe hiçbir alerji pişik yapmamış bez bile sizin bebeğinize yapabilir. Doğunca bir paket kullanıp sorun yaşamazsanız stoklayın derim. Çünkü stok yapıp elinde kalan da çok oluyor
yeni_anne2 Betul_ksa42 ilk ayda kaçta tane gidiyor meselaa 1 numara ne kadar alınmalı bebeğin kilosuna mı bağlı yoksa daha çok
Sahraer34 yeni_anne2 trendyoldan falan bazen indireme giriyor baktımda şuan indirimde değil inşallah tekrar indirime girer