Flowerskaktus ben sol yatıyorum, normalde yüz üstü yatmayı çok severim ama şuan imkansız zaten göbek çıktı 24. Hafta, sağ dönmek istiyorum ama orda bir damarımıza baskı yapıyormuş bir doktorun videosunda sağa yatınca bazı gebelerin bayılma hissi yaşadığını çarpıntı yaşadığını damara baskı olduğunu söyledi o beynimde yer edindi sağa dönğnce bile acaba bayılır mıyım diyorum 🥹 en kötüsü eşime sarılmadan yatıyorum :/