Hshshzgsghzhshs Kızlar 27+1 haftalık oldum bugün karnımın altında ağrı oluyor şiddetli değil hafif hafif normal mi sizde de oluyor mu bugün kontrolde herşey yolundaydı bı sıkıntı yoktu sormayı unuttum doktora 😂