superisi35 niye bozuldu ki kilosu gayet normal her bebek 4kilo doğacak diye bir şey yok, benimkide 38de o civardaydı 39+5de doğum yaptım 3320doğdu fazla ödemide olmayınca çabucak toparladı. Çok iri bebekte de omuz takılmask, yırtılma vs olabiliyor kendinizi üzmeyin lütfen🥰