betysrn Kızlar yenidoğan için ne kadar bez almak lazım hangi markayı kullanmak lazım kafamda deli sorular var fikri olan veya kullananlardan dinlesek?
esca344 betysrn baby turco ıslak mendilinden iğrenc bir pislik parça çıktı bende satıcı babynturco hiç de ilgilenmediler asla tercih etmem o olaydan sonra
gokcekocyigiit betysrn kızımda ilk zamanlar prima kullandık sonra da molfix, sleepy bir defa aldık ve sızdırdı, bir daha asla almadım.
ZeynepDuru17 betysrn bir numara bı paket yetiyor bimden aldım ben gerisini babam verdi hiç almadım fabrikadan geldi direk bana babama veriyorlardı bana ayırdı
Booksandcats Sleepy almıştım ama sürekli sızdırdı primaya geçmiştik fiyat olarak zorladığı için molfix kullanıyoruz sızdırma pişik yaşamadık hiç
Erdalmert betysrn ben oglumda molfix kullandım ve şimdi kızımda da aynısımı molfix kullancam 3 paket evy baby hediye geldi ablamlar da evy babyi kullanıyordu ve bu markada güzel yani yeni doganı onu kullancam sonra molfixe geçeçem
ikibaloglanannesi betysrn İlk etapta 2 paket yeterli. Alerji falan olursa başka markaya geçersiniz. Oğlum da pure baby kullandık bu bebeğimde de aynı markayı tercih edeceğim
Tesen betysrn ilk çocuğuma molfix kullandım, ikinciye de molfix stokladım indirimden falan denk getirip.
Gulsena09 betysrn 21 gunluguz sleepy almistim ama tasti sizdirdi hep 3 gun kullandim sadece primaya gectim sonra cok memnunum hic sizdirmiyo