duyguu11 Doktor 16.haftada d vitamini ve demire başlayacak. Balık yağı multivitamin ne önerirsiniz dediğimde imom omega önerdi. Sizce kullanmalı mıyım? yoksa kullanmamalı mıyım kafam karıştı ilaç sonuçta
_biranneadayi duyguu11 Doktordan daha iyi bilecek halimiz yok canım. Tabii ki kullanmalısın. Ben de ilk gebeliğimde sonuna kadar onu kullanmıştım. Ayrıca o ilaç değil zaten vitamin
Serap09 duyguu11 Bn 12. Hafta itibariyle kullandım bütün depolarim dolmuştu eksik vitamin kalmamış şükür imom omega iyi bnce şuan 33 oldum