Merhaba kızlar.Ben 6 hafta 3 günlük hamileyim bu gün transvajinal ultrason oldum amma bebeğin kalp atışı yoktu duyulmadı. Doktor bebek yaşamıyor ola bilir dedi ve bir hafta sonra gel yeniden ultrason yapalım dedi kimse benimle aynısını yaşadımı? 6 haftasında duyulmaya bilirmi Bu normal mi ?