35+6 da 2690 gram çıkan bebeğim, başka bir şehirde başka hastanede 36+6 da 2400 çıktı ( tatil için geldik haftası geçmesin diye kontrole gittim burda). Doktora bir önceki kilosu buydu dedik, imkansız o.kadat yüksek olamaz dedi. Ama normalde hep haftasıyla uyumluydu. Bu doktor da haftasıyla uyumlu dedi ama 36+6 da 2400 grama nasıl normal diyor? Kaldı ki bir de çocuğun kilosu azalir mi? Sonuçta her şey yolunda.