Eceunverkanra kızım 23 haziran doğumlu, hep tek kat şekilde giydirdim içine askılı çıtçıtlı body üstüne normal pamuklu tulum, 14 yada 17 günlük iken altına şort giydirdiysem üstüne uzun giydirdim tam 1 aylık olmadan normal yazlık takım giydirdim, evde çıtçıtlı kısa kollu zıbın giydiğide oldu. Yada şortlu tulumlar var onları kullandım. İlk zamanlar klimayı açmadık, sonrasında açtığımız günler uzun kollu giydirdim
Uyurken gündüz üstünü hep müslin örtülerle örttüm, gece uykusunda düşük togda uyku tulumu
- Bebeğimde kısmet olursa yaz bebeği olacak🥹