Rubella, kızamıkçık hastalığıdır ve her birimiz küçükken geçirmiş olabiliriz hatta hafif septomlarla geçtiği için çoğu zaman geçirdiğimizi bile farketmeyiz. Yani neden saçma buldunuz bunu? Daha önce geçirdiğiniz için bağışıklığınızda bulunuyor aynı zamanda. Bu iyi bir şey.