Merveee1 odasina elimde telefonla içeri girince beni azarladı hesap sorar gibi napiyosun telefonla diyo ben para ödüyorum özele gidiyorum hamile hamile beni strese sokup geriyo sen kimsin ki benim elimdeki telefona karışıyorsun yani sanki konuşmaya başlamışta takmıyorum yok yani daha öyle bisey de olmadı oturmadan odaya girer girmez bu tavir bu hâl bana hesap soruyor sen doktorsun görevini yap senin görevin benim elimdeki telefonla ne ugrasiyorsun demek değil yani ayni gün 2.sinir edişi aç gel dedi aç gittim kayinvalidemde şahit yanımda yok dedi 2 hafta sonra aç geliceksin artik onun yaşlılığına veriyorum benim haftami yüksek çıkartıyor ilk gebeliğim düşük çok bi bilgim yok yani sen bana bilgi vericeksin benim bebegimi 8 haftalik gösteriyo yaşlılığına veriyorum artik doktorun bu yüzden bıraktım açıkçası ay yazarken bile nasıl simirlendim ya