13 Aralık da sezeryan oldum. Ameliyat saatim sabah 10 du. Öncesinde 6 saat açlık istiyorlar ona göre ayarla yemek olayını demişlerdi ben zaten yatma saatimden sonra birşey yemedim. Sabah 7 de yatışım yapıldı. 10 da ameliyata alındım,11 gibi ameliyattan çıkmıştım. Saat 2 gibi de yemek geldi ( yani yemek diyebilirsek işte 😂)