Premsescik merhabalar, bende şuan 29 haftalık 3. Oğluma hamileyim. 3. Bebegimizin cinsiyetini erkek diye öğrendiğimde bende hayal kırıklığına uğramıştım bir de kız evlat sevgisini tatmak istiyordum. Ama şunu o kadar iyi anladım ki evladın cinsiyeti olmaz sağlıklısı ve hayırlısı olur. Rabbim inşallah kendi öz kızım gibi sevebileceğim hayırlı samimi gelinler nasip eder. Size de Rabbim öz oğlunuz gibi sevebileceğiniz hayırlı damatlar versin 🙏🏻☺️