Ezgigznn_88 Tansiyonunu ölçerken kalp hızı 97 lerde falan cikiyo 38 haftaligin pazartesi sezeryan günüm ama 97cokmu yüksek 85 di ama az önce ölçtüm 97cikti tansiyonum normal çıktı sanki içimde bı sıkıntı varmış gibi kalbim sıkisiyo sanki
Sevdam74 Ezgigznn_88 sıkıntı stres yapma canım normal gebeler de biraz yüksek olabilir seninkinde yüksek değil zaten rahatına bak 😊
babyandmom__ Ezgigznn_88 Hamileliğimin başından beri 120 üstü. Doktorum da gördü bunu kaç defa bişey demedi. Ama bazen benim kalp atışım fazla yükselince bebeğimin de yükseliyor. Ona dikkat etmek lazım. Senin ki gayet normal
Elifff2112 Ezgigznn_88 benim 120 ve üstüne de çıkıyor sıkıntı etmeyin doktorunuz aksi bi durum olsa söyler
kindacute Ezgigznn_88 sonlara doğru stres seviyesi artıyor biraz heyecan yapmış olabilirsiniz fark etmeden