S_Seda00 sonlara doğru başı aşağıda olması gerekmiyor mu? İlk çocuğumda dediğiniz haftada başı aşağıya dönmesine rağmen normal doğum olmadı, kanala girmedi başı kenarı bir yere sıkıştı hatta. Ayaklar aşağıda olunca rahim ağzına doğru bir sancı vuruyor gibi oluyor. Sizde de öyle mi oluyor?