Merhaba hanımlar ben 41 haftalık hamileyim ama henüz ne sancım var ne nişan geldi kontrolümde doktorum suyumun çok az kaldığını söyledi istersem bir kaç gün sonra suni sancı ile doğuma alayım dedi ama benim ilk gebeliğim ve suni sancidan hastanede yatmaktan korkuyorum ama artık zaman geçtikçe bebeğim içinde endişe duyuyorum benim gibi olan veya bana bir önerisi olan var mı