Ben kendisine doğum yaptım doktorluk tecrübesine laf edemem ama insanı boyutu empati duyguları ve özellikle sizi rahatlatmasını isterseniz bunlar yok siz neden doğum yaptınız diye soracak olursanız da doktor arayışındaydım bebeğim erken doğunca mecbur kaldım 34 haftalık doğumum oldu doğum sonrası zaten ilgi alaka muhabbet sıfır