nerayaren Cerenalay55 benimkide 4 aylık çok huzursuz geceleri çok zor yattıyo dün gece düşündüm acabamı dedim
gezentianne Cerenalay55 evet dişi erken geliyor büyük ihtimalle.Oglum 5 aylık olacağo sabah 2 tane patlatmıştı🥰 Dezavantajı ise erken dökülmesi şimdi 5 yaşa az kaldı ama süt dişi sallanıyor 🥲 o 5 aylıkken ilk çıkardığı..
gezentianne Cerenalay55 evet beyazlaşmış ama bir aya yakın sürer çıkması bir anda cıkmıyor o süreçte huzursuzluk oluyor