Çocuğun başı aşşağıda baskı yapıyor 1 cm açılmam varmış haftaya perşembe gel dedi ne olur ne olmaz iğne yaparız her duruma karşı dedi suniyle de başlatabiliriz dedi açılma artmış olursa tabi bence artmış olucak gibi kasılmalar devam ediyor göğüslerimden de süt geliyor kızlar perşembeye kadar dayanırız umarım