Mekselina49 Delila aaa valla bana da kız diyor ama burda USg gören erkek dedi hamilelikte erkek gibi bende öyle hisediyorum bakalım
Leylasiva21 Delila hayırlısı bende çok seviyorum biz eşimle sevgiliyken hep diyorduk bi kızımız olursa Lorin olacak çok şükür Rabbim nasip etti
obiranne3 lili19 https://mutluresim.com/image/IMG-2010.1q8RsH 10+2 şuan, keseden anlıyomusunuz atın demiştiniz