Bernagnr doktorum bana ciddi bi durum olmadığını, her gebelikte hemen hemen yaşandığını, tedbirimizi alıcaz bebeğe geçmicek bişey 16 sında tekrar gelirsin bi kültür alır bakrız dedi. korkutma yani kendini. bende antibiyotik kullanma taraffarı değilim ama doktor uygun gördükten sonra mecbur.
+bu hamileliğimde su içimimi azaltmıştım, hep sade soda içiyodum. şimdi sodayı azaltıp suya adapte oldum