Bahar77777 Kızlar detaylıya girdim çok şükür herşey yolundaydı ama bebeğin plesantası rahım ağzına yakınmış ama bu büyük bir sorun değil dedi sadece sezeryan olmanızı etkiler dedi sezeryan olursunuz dedi ama yukarı çıkacaktır gebelik haftanızda ufak dedi 20+6 haftalık gebeyim rahim büyüdükçe yukarı çıkıcaktır plesanta dedi sizce normalmi kızçeler sizdede oldumu böyle olup sonradan yukarı çıktımı
umutluanneadayi Bahar77777 kendinizi yormayın biraz dinlenin yukarı çıkıyor 12+5 te benimde aşağıdaydı diğer kontrolde yukarı çıkmıştı korkmana hiç gerek yok doktorun dediği gibi doğum kanalını kapatırsa sezeryan olursun
Hellllloooomamaa Bahar77777 benimde detaylida 21 haftalikken tanısı koyuldu şu an 30 hastalığım hala çıkmadı ama benim ki tamamen kapatıyor 35 Ken bile yukarıya çıkanlar var bol bol dinlenin çıkar insallah
nevanur_srt Bahar77777 bende 23 haftalığım bugün Banada böyle söyledi doktor ne yapmamız lazım ki acaba siz naptınız çıktı mı yukarı baya korktum açıkçası
Hellllloooomamaa Bahar77777 evet maalesef doktorum bu saatten sonra çıkma ihtimali düşük dedi sizin düzelir umarim
Bahar77777 Hellllloooomamaa ay inşallah kuzum ya bakalım normal çok istiyorum ama sağlıklı olsunda sezeryanada razıyım💖🫶🏼
Bahar77777 Aslaninannesi_ evet doktorum yasakladı zaten cinsellik yasaklıyorum dedi öyle bakalım bu arada detaylı sonrası kasık ağrısı normalmi ya
PlutonMerkez Benmde 18+5 te farkedildi.Rahim ağzına 2,5cm mesafede plasenta .Ara kntrolde de aynıydı.çarşamba tekrar gidicem 24+2 de bakalım çıkmışmı.Ben de mrk esiyorum:) Dr bunun çok sorun olduğunu düşünmüyor.Zaten her halukarda sezeryan olacak doğum(ikiz)
Bahar77777 nevanur_srt aşkım çıkıyor yukarı sadece cinsel ilişki yasakladı doktorum yukarı çıkana kadar ilişkiye girmeyin dedi girmedik ve cidden çıktı ağır iş yapma cinsel ilişki olmasın zaten kendisi çıkar yukarı
nevanur_srt Bahar77777 ayy tamam bende bunları yapayım doktor hiçbir yapma etme demedi o yüzden tedirgin oldum açıkçası çok teşekkür ederim ☺️