ermelek1 Bat 4, yani yarın gebelik testi yaptım days doctor negatif çıktı heveslenmiştim yine bu ay da olmadı sanırım aslında sabredecektim ama edemedim çokta istiyordum aslında üzüldüm de bilmiyorum kimseye anlatamadım buraya yazmak istedim üzüldüm
Asi_07 ermelek1 idrar testlerine güvenilmiyor artık gününüz geçtiğinde kan testi yaptırın hakkınızda hayırlısı olsun en kısa zamanda bebiş haberi almak nasip olsun inşallah 🤲🤗
Ozlemmm3535 ermelek1 benimde bat 4-5 Ocak bende bugün test yaptım negatif 😓 hafif beyaz akıntım var onun dışında hiç belirtim yok ama sanırım bu Ayda olmadı çok üzgünüm 😢
Neva_aydn ermelek1 bende aynı şekilde bat 2 ocakti bir gün öncesinden test yaptım senin gibi gölge çıktı bu sabah yine yaptım negatif aşırı akıntım var göğüs ağrısı vede sancım çok var
Deletedmom_984 İnsan hayattan soguyo boyle olunca takma diyorlar ama nasil takmican ki… bende negatif gorecegimi bilerek bekliyorum
ermelek1 Deletedmom_984 belki bu sefer sana nasip olur. Düşünmemek çok zor nasıl yapıyorlar bilmiyorum