Arkadaşlar merhaba, çizginin çıkmasını beklemedim. fikrinize ihtiyacım var. Şöyle bir durum var, bu 3. Testim biri negatif ikisi bu şekilde. Normalde negatif çıkanı baz almıştım diğeri yalancı pozitif çıkarmıştır diye fakat bu test laboquick marka, biraz kafam karıştı hem bu sebepten hemde şu sebepten, normalde çizgiyi gördüm ama kırmızılık pek çıkmadı hayalet gibiydi. Efektte oynadım burada sorabilmek için, yanıltıcı olur mu sizce ( kan ver demezseniz sevinirim 🥲 sadece yorumlarınızı merak ediyorum ) 2 testtede böyle hayalet çizgi yanlış çıkabilir mi sizce, kuruma çizgisi olabilir mi ? ( adet düzensiz geçip geçmediğini bilmiyorum ) son olarak, hormon değerlerinde yükselme vs olduğunda böyle bişey olabilir mi


