Oglusumubekliyorumsss Kizlar alakasiz bi soru ama bn hic kullanmiyorum fon cekiyorum kardesime hediye sac duzlestirici alicam kullanan ve memnun kalanlar marka yazabilirmi cok tesekkur edrum simdiden 😍😘💕💕
SevgiTkn Oglusumubekliyorumsss beko canım çok memnunum. Aslında düzleştirici hiç iyi birşey değil ama yapıyorum arada gene.
efsanee_ Oglusumubekliyorumsss https://m.trendyol.com/remington/pearl-sac-duzlestirici-s9500-4008496652884-p-103529?boutiqueId=301376 çok memnunum ben tavsiye ederim 4 yıldır kullanıyorum
Heisenberg Oglusumubekliyorumsss Braun ve babyliss alma bence. Benim saçlarım ince telli olmasına rağmen hemen bozuluyor kalıcı olmuyor bir türlü. Keçe gibi kıvırcık saçı olan arkadaşlarım bile günü kurtarıyor ben en iyileri olsun diye bu iki markayı denedim ikisi de fıs🤦🏼♀️
Oglusumubekliyorumsss Szynps Szynps TMGBA BurcuuA miroir kizlar hangi model peki dedikleriniz bir cok modeli var cwpladiginiz icin tesekkue ederim hepinize💕😗
Szynps efsanee_ benimki de bu işte harika gerçekten kuzenim mandalını kırdı bi o kısuru var onun dışında hala taş gibi o da makinanın kusıru değil yani kız kırdı makine napsın
BurcuuA Oglusumubekliyorumsss https://m.trendyol.com/remington/pearl-sac-duzlestirici-s9500-4008496652884-p-103529?boutiqueId=301376 bende bunu kullanıyorum memnunum bozulmuyor saçım
Srfn11 Oglusumubekliyorumsss 7 yildir arzum kullaniorum kalin tabanlilardan eskisede yenisini alsam die bekliorum eskimior 😀😂
Aliiss denizannee geçen gün orkide bakımı için gereksiz post diyordunuz ama saç düzleştirici acil bir konu sanırım 🌸
denizannee Oglusumubekliyorumsss https://www.hepsiburada.com/babyliss-st327e-diamond-slim-235-derece-islak-kuru-duzlestirici-p-SGBA327E?magaza=LinaHome&wt_gl=cpc.nelk.6813-sac-bakim-urunleri-ekb.pla&gclid=CjwKCAiAs8XiBRAGEiwAFyQ-ei4YEDrj94nNM1U5Ml8XOwo9ub9pxosjAHzST1geadpq3h-TlBpRFBoCcIcQAvD_BwE Kendim evde de bunu kullanıyorum
Polo Oglusumubekliyorumsss arzum Harika Saç ürünlerinde arzumdan şaşmıorm En son düzleştirici tarağınıda aldım efsane.
Mayasey Remington çok çok iyi. Ben braun la ikisini karşılaştırıp aldım kesinlikle açık ara öndeydi. Alalı Bi 6 sene oldu en az ama hala çok iyi
Kdrklc0 Arzumdan çok memnunum tavsiye ederim braunda var ama 0 kalıcık saça minumun zarar veriyo ama düzlğk fazla kalmıyo