Üç gün önce gözüm kızardı, bi anda ağrı başladı, gözümden iltihap aktı baya bi. Acile gittik birkaç kere yıkadılar o gece de gelmeye devam etti diğer gün geçti. Biraz griptim ondan dolayı olmuştur dediler. Bugün yine hafif bi ağrıyla başladı ve yine gözümden iltihap akıyor. Gebelikte böyle durumlar yaşayan var mı göz doktoruna randevu bulamıyorum acile gittiğimde yıkamaktan başka bir şey yapamayız hamilelere göz damlası falan önermiyoruz dediler