Ftmaa28 canim benim bebegim de gecen ay mama baslayinca hastanelik oldu her yeri kizardi kasinti huzrszluk alerjj testi yaptilar inek sutu alerjisi cikti. Sutum yeterli gelmedigi icin ve kanli kusmalari basladigi icin benim gogus catlagimdan kaynakli pek emziremiyodum. Mama sartti. Alerji domtoruna goturun orda rapor cikariyolar bebeginize. Diyetisyene yolluyolar diyetisyen ogun dozunu filan belirleyip belirli bir kutu hakki veriyor ucretsiz eczaneden aliyorsunuz. Bos yere oarayla almayin. Biz aptamil ozel mama kullaniyoruz. Aylik 9 kutu ucretsiz hakkimiz var 6 aylik rapor cikardik her ay doktordan recete yazdirip akiyoruz